Mis on Mybot.ee Robottolmuimeja uuendusporgramm?
See on kampaania, mis on loodud vaid meie püsiklientidele, et nad saaksid hankida endale uue, kõige moodsama robottolmuimeja võimalikult soodsatel tingimustel.
Kuidas uuenduskuur töötab?
Kui ostsid oma robottolmuimeja meilt ning sooviksid nüüd uue soetada, siis saada või too vana meile ning saadame sulle hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul, pärast vana roboti kättesaamist koodi, millega uuelt allahindlust saad. Kui kood käes, saad ostu ära vormistada ning paneme selle kas juba samal või järgmisel päeval teele.
Kaua uue roboti kättesaamine aega võtab?
Kui tood oma vana roboti ise meile, saad kohe kohapealt uue soetada. Kui saadad oma roboti, siis peaksid arvestama kogu protsessi pikkuseks 4-5 tööpäeva.
Kas pean esitama ostutõendi?
Tõendit või arvet vaja pole. Piisab ka algse ostu sooritanud inimese nimest.
Kui palju allahindlust vana roboti loovutamisel saab?
See oleneb mudelist, mille tagastad. Allahindluse summad on täpsemalt välja toodud käesoleva veebilehe tabelis.
Millised seadmed uuenduskuuri kampaaniasse kvalifitseeruvad?
Kõik meie käest ostetud robottolmuimejad.
Mis jubinad pean koos robotiga tagastama?
Kindlasti tuleks tagastada laadimis- või tolmujaam. Puldi olemasolul ka pult. Kuluosasid, nagu näiteks mopid, ei ole vaja tagastada.
Kas tagastatud robot peab olema töökorras?
Ei pea. Kuid vajalikud elemendid (peale kuluosade) peavad olemas olema.
Mis konditsioonis robot tagastada?
Roboti peaks meile tagastama puhastatud kujul. Masin peaks olema puhas karvadest, tolmust ning muust suuremast sodist. Kindlasti ei ole vaja tagastatavat seadet läikima lüüa, küll aga ei tohiks see koos olla näiteks lemmiklooma väljaheidetega :).