Kuidas hooldust tellida?
Selleks, et hooldust tellida, tuleks kõigepealt vormistada teenuse ost meie veebipoest siitsamast lehelt. Lihtsalt lisa antud teenus ostukorvi ning vormista see oma andmetega. Tarneviisiks valige Smartpost ning pakiautomaat, kuhu soovite robotit tagasi saada.
Seejärel tuleks robot hoolega pakendada. Eelistatult originaalpakendisse. Kui see pole võimalik, tuleb see kindlustada piisava mullikile või muu pehmendava materjaliga, et robot transpordi käigus karbis viga ei saaks. Oluline on, et robot karbis ei liiguks.
Robot tuleks postitada mistahes Luige Keskuse pakiautomaati. Kättesaajaks palume märkida Mybot ja telefoninumbriks on +372 53848289. Oluline on pakile kaasa panna ka omaniku nimi ning telefoninumber ja e-maili aadress.
Roboti võib ka meie esindusse tuua. Asume Luige alevikus aadressil Luige 1, H hoone, Harjumaa, 75404. Kui tulete robotile ka ise järgi, siis valige ostu vormistamisel Tulen ise järgi. Sel juhul palume järgitulemise aja kokku leppida.
Küsimuste korral helistage meile +372 53848289 või kirjutage info@mybot.ee.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.