Remont

Remont

Kui Proscenic/Ultenic robot ei tööta nagu vaja, siis uuri kasutajajuhendit.

Kui viga eemaldada ei õnnestu, siis palun võta meiega ühendust. Kui me telefoni teel abi anda ei oska, siis tuleb robot remonti saata/tuua.

Varstolmuimeja – palun täpsusta, mida remonti saata tuleb.

Enne remonti saatmist

Enne remonti saatmist palun puhasta robot:

  • Eemalda väike esiratas ning külg- ja peaharjas. Puhasta need ning pane tagasi.
  • Eemalda tolmukonteiner, puhasta ja pane tagasi.
  • Vaata üle ka rattad, et need oleksid puhtad.

Kui otsustad puhastamise meie hooleks jätta, siis see on tasu eest.

Saatmine

Paki robot turvaliselt karpi, lisa sinna info roboti omaniku ning vea kohta.

Paki võib saata mistahes Luige keskuse pakiautomaati (sobib DPD, Omniva, Smartpost), saaja Mybot ja telefon 53848289.

Toote saab ka ise meie kontor-lattu tuua, aadress on Luige, Luige 1, H hoone, FPL Trading OÜ. Oma tulekust anna palun ette teada, teame kohal olla.

Garantii ja remontimine tasu eest

Toodetel on tootja garantii aasta ja kaks aastat on pretensioonide esitamise aeg. See tähendab, et esimene aasta eeldatakse, et viga oli tootel kohe alguses. Kui toote viga ilmneb peale esimest kasutusaastat, siis on tarbija kohustus tõendada, et tootel oli viga kohe alguses.

Kui toode ei tööta ning sel puudub tootja garantii, siis saame omalt poolt pakkuda defekteerimist ehk vea põhjuse välja selgitamist –  see maksab 24 eurot. Kui viga on välja selgitatud, siis esitame kliendile remondi hinna, mis koosneb tehniku tööst (40 €/h), varuosa hinnast ja saatmiskulust. Kui tarbija on hinnaga päri, siis parandame toote.

Kui toote remont läheb ebamõistlikult kalliks, siis oleme soovitanud oma klientidel ka kindlustuse poole pöörduda. Kodukindlustus korvab koduse tehnika remondi või asendamise.

Mybot.ee on kolinud!

Kõik meie tuntud tooted ning teenused on leitavad uuelt veebilehelt.


Alates 2024. aastast tegutseme uuel veebilehel: https://robotec.pro/et/

This will close in 20 seconds

Scroll to Top